Saturday, August 8, 2009

aku mula keliru dalam tawaku...

aku mula keliru..
adakah aku mempermainkan dirimu..
ataupun engkau yang mula menyusun duri dalam hatiku...
aku telah beri segala jalan mudah di hadapanmu..
namun kau seperti terlalu alpa hingga membuatkan aku keliru dalam tawaku..
aku bukanlah sesuatu yang baru dalam dunia palsu cinta yang penuh duri luka,
namun aku adalah yang baru bagi cinta yang jujur kisahnya..
jadi lah yang pertama untuk aku merubah segalanya..
kerna aku takut kau terlewat untuk merasainya..
jangan jadikan segala masalah kepada akhirnya hubungan kita...
kerna aku juga manusia biasa...
ingin di sayangi dan dirindui...
mungkin caraku masih lagi kau tidak fahami..
namun jangan kelak aku tinggalkan kamu dengan mimpi2 dirimu..
aku akn pergi jika aku terpaksa lari..
dan aku akan datang bila aku rasa di sayangi..
jangan sehingga aku meninggalakn dirimu hanya kerana aku mula keliru dalam tawaku...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...