Monday, September 21, 2009

dunia untuk mereka...

kadang kita perlukan seseorang untuk berkongsi rasa..
kadangkala...
ia hanya menambah beban di jiwa..
kadangkala kita terleka kerana dia..
dan akhirnya kita yang terluka dan sendirian hiba...
maka biarpun banyak kadangkala..
kita masih berfikir tentag dia..

tahukah dia bertapa kita juga perlukan masa..
kita bukan saja perlukan rasa cinta..
namun situasi yang membelengu jiwa...
membuatkan aku akan mudah rasa mengalah...
maka ku biarkan kadagkala itu menjadi sering kali berlaku di hadapan mata...

hari ini...
aku merasa aku yang bersalah..
aku memang suka meninggalkan..
berbanding..
di tinggalkan...
maka pendekatan meninggalkan..
memang sering di apliksikan...


hari ini aku terfikir..
mengapa aku harus berkorban untuk segalanya..
seadngkan aku tau..
aku tidak perlu untuk semua itu...
maka aku hanya perlu menunggu....
sebuah jawapan...

bahawa..
dunia ini..
hanya untuk....
mereka...



No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...