Sunday, September 20, 2009

selamat hari raya buat mak,abah,along,acik,ami n adik arin...

INILAH hari raya pertama..
MEMERIAHKAN KELUARGA SENDIRI..
huhuhuhu
hari ni rayer pertama..
alhamdulillah..
akhirnya kemenangan mampu ku sambut dengan senyuman..
walaupun pada permulaannya agak hambar di sebabkan si dia yang lambt sedar dari lena yang tenang....
namun ALLAH itu maha mengetahui bahawa ramai yang masih sayang kan dia termasuk aku dan qarami...
qarami thanks kamu buat akak betul2 di hargai dan ujud kat dunia nie...

ok la..
x nak sedih2..
nak cerita..
raya pertama...
kat seremban..
x berapa best..
biasa2 jer..
n first time sembahyang raya kt tangga ...
huhuhu...
then jalan2..

before sembahyang..
salam mak abah...
mintk maaf..
n salam along n di salami oleh bang cik,bang teh,n arin...
then g sembahyang raya..
then g kubur arwah nenek n atok..
then g umah sedara(dah 8 tahun x jumpa huhuhu) n lastly..
g rembau..
umah pak ngah nyer mak...
penat giler..
walaupun x drive...
huhuhu...
ni la gambr hari raya pertama..
ALHAMDULILLAH..
segalanya tenang dan lancar...



aku n abah...kamu ader rupa kan..la..namer pun anak abah...huhuhu


time ni tukar tudung ngan along..dah macam mak datin aku ni kan..huhuhu
perjalanan ke rembau..time ni ngah boring giler...huhuhu
ma n abah...sayang anda berdua...muahxxx
aku yang suka posing..huhuhu
abang cik n abah...sayang abah n bang cik juga...
bang chik n abg teh...sayang kamu...prince in jalani n zalina family...
anak abah..sayang abah.....doakan angah eh....
aku,arin n along...princess in family jalani n zalina...huhuhu....sayang anda...
sayang along...sayang sangt2..muahxx...
sayang ma....we love u....thanks 4 everything....muahxxx...
ni la aku...huhu pagi raya..
ni mak n abah....

so inilah hari raya yang pertama..
perasaan???
masih boleh di kawal..
tapi selalu pk..
kat sabah boleh raya camnie x???
huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...