Wednesday, September 9, 2009

kembali tenang walaupun tidak seperti dulu...


alhamdulillah..
aku kembali tenang..
walaupun tidak seperti dulu..
banyak yang perlu ku pelajari..
banyak yang perlu keterokai..
dalam mencari rahsia hati..
dalam melalui jalan yang sepi...

ketenangan ku rasakan setelah di maafkan..
sedikit kegembiraan ku tunjuukan selepas di beri dengan kemaafan yang ikhlas..
terima kasih buat anda yang sudi memaafkan..
yang pasti..
kini aku tetap sendiri...
melalui lorong2 sunyi dan sepi..
walaupun insan yang bertakhta di hati mula menunjukkan rasa kurang pasti..
namun ku pujuk suara hati...
agar bersabar dengan insan yang di hati...

biarlah..
biarlah segalanya terjawab dengan tenang...
biarlah terungkai satu persatu kisah "cinta" ku..
mungkin hanya aku yang merasakannya....
dan mungkin juga aku yang gagal dalam menilainya..

yang pasti aku masih seperti dulu..
cuma aku sedang mencamtumkan serpihan hati2 ku agar kembali seperti dulu..
walaupun tidak mampu menjadi yang dulu..
sebelum berderai bersama air mataku.....
namun aku kan beruasaha ke arah itu agar kau bahagia di sisiku...
dan tenang selalu ketika berdamping denganku...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...