Friday, September 4, 2009

mengapa aku yang merasa bersalah...

aku tidak tahu mengapa..
aku kelu untuk bersuara..
terlalu banyak yang ingin ku ucapkan...
terlalu banyak yang ingin kukatakan..
namun aku x mampu nyatakan..
kerna aku hanyalah aku..
yang x mampu menyenaraikan semua itu..
mungkin terlalu takut maka ku biarkan ia berlalu..
aku menyayangimu..
namun aku x mampu kata kan begitu..
dan aku x layak untuk ucapkan padamu..
maka biarlah ku pendam rasa ini...
andai rasaku rasamu..
kau pasti memahami mengapa aku begitu mudah menjauh..
maaflah..
mungkin luka di tanganku..
bisa kau ubati..
namun luka di hati..
aku takut aku sendiri x mampu nak ubati..
maka ku biarkan hatiku terluka lagi...
cuma..
jangan lah terlalu menjauh..
aku takut aku jua akan menjauh..
jangan terlalu melupakan ku..
kerna aku tidak kuat untuk meninggalkan mu..
pimpinlah tanganku tika berjalan.
agar aku x keseorangngan..
hari ini..
aku betul2 keliru..
jawablah pertannyaanku..

apa yang kau mahukan dariku..
dan siapakah aku di hatimu???



kerna aku yang merasa bersalah....
dia atas segala permasaalahan ini....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...