Saturday, September 5, 2009

terima kasih kerna meninggalkan ku...

terima kasih kerna meninggalkan ku..
kini aku sedar..
bukan kau yang tak layak untuk diriku..
namun aku yang tidak layak untuk dirimu..
terima kasih kerna memberi begitu cepat kesedaran padaku..
kini baru ku tahu..
dan aku percaya..
yang aku mudah jatuh cinta..
namun aku sukar melupakannya..
maka ku akan biarkan dia yang menghancurkan hatiku ini..
terima kasih kerna telah memusnahkan hatiku...
mungkin ini balasan buatku..
yang pasti ku terima segala yang kau katakan padaku..
memang aku sedar siapa aku..
pabila kau mula melangkah pergi dari sisiku..
maka biarkan lah aku...
terima kasih untuk kenangan2 yang ada dalam hatiku..
muga kenangan2 itu kan hapus dek waktu yang ada di sekitarku..
terima kasih kerna meluka kan hatiku..
dan terima kasih kerna aku gagal memahami dirimu..
serta gagal menjadi peneman jiwamu..
walaupun aku berusaha...
aku tetap gagal..
dan terus gagal kerna aku tidak layak untukmu...
muga kau bahagia selalu....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...