Friday, October 16, 2009

akhirnya dia jugA sedang melupakan aku....

akhirnya...
dia juga sedang lupakan aku....

kenapalah aku ni mudah jAtuh cinta..
dan serius??
kenapa aku mudah untuk merasa kecewa??

entahla..
aku sayangkan dia..
tapi bila aku pk..
naper aku x di hargai..
salahkah aku cari kembali hatiku??
masa aku sakit dia ader ker??
time aku x der semanagt??
dia ader ker??

aku x sekuat mner..
aku juga x segigih maner..
cumer tolonglah hargai aku..
n jaga hati aku..
cuber la satu hari tu buat aku gembira....
salah ker???

dia tau x..
aku tau dia tau...
aku selalu menangis??
apa yang dia buat kat aku???

naper dia x pnh hargai saat2 aku inginkan dia??

memang aku sayang dia..
detik ni aku nak balik kampus nak jumpa dia..
tapi untuk aper??
sakitkan hati aku???
untuk tgok dia pegang2 dengan orang lain..
say i love u???
aku pun ader gak kawan..
lagi lamer dari mereka???
tapi aku x pnh cakap benda macm tu..
n pegang2 x tentu pasal..
salah aku lagi ker???

kalw betul suka cakaplah..
ni biler ader orang lain dekat..
buat muka masam dengan aku??

perlu ker kita terima pelukan orang sebb kita sedih??
berbeza jantina palk tu??
apa perasaan dia kalw dia tgok aku hug orang lain??
mesti bengang kan..
bergambar dalam camera org lain pun dah tarik muka..
peluk apatah lagi..

aku memang x paham...
yup..
betul..
mungkin aku jenis x pentingkan kan kawan....
dan bila aku pentingkan kawan x la sampai aku kena peluk dia..
pegang2 dia n say i love u..

aku pun x tau....
memang kita x sehaluan....
aku orang kampung..
besar pun dengan cara yang agak ketat dengan undg2...
aku x di benarkan keluar sesuka hati...
n bebas sesuka hati..

tapi aku x tau plak...
kalw peluk,pegang2 tu perkara biasa....

sebb aku penah geli untuk bersentuhan dengan orang yang x sama jantina dengan aku...

x per la..
yang aku tau..
hubungan aku makin jauh...
aku pun dah penat....
mals nak pk...
lepas ni sukati kamu la..
biarlah aku....
cuma aku akan tunaikan janji aku...

maaf buat 'seseorang'..
nadia x mampu nnak bahagiakan orang yang kamu sangat sayangi....

mungkin malam tu memang masin mulut dia...

i nampak x ok...
sebb nak braekup dengan nadia....

btw thanks buat anda ..
yang hadir secara sengaja dan tidak sengaja....

muga kalian berpuas hati dapat kecewakan aku lagi...

aku memang suker orang kecewakan aku...
buatlah..
sampai aku grad k...

cume aku x benci kan korang pun..
.just little dispointed...
aku sayang pada orang yang x mampu sayang aku...
dan question mark yang di katakan...
aku x layak di sayangi.....

TQ...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...