Friday, October 16, 2009

ku cari kembali hatiku...

aku kini berada dirumah....
dirumah inilah ku cari ketenangan ku..
ku imbas kembali segala permulaan kisah 'cintaku'...
namun...
mungkin aku yang merasa begitu....
dan dia merasa aku hanya palsu....

mungkin betul kata anda semua..
ada masanya kita harus tinggalkan sesuatu yang kita sayang...
dan aku harus lakukan....
walaupun aku tidak mampu untuk buat secara cepat...

cinta suci tidak akan bertambah mahupun berkurang..
dek kerana kekurangan mahupun kelebihan....

namun...
hari ini aku mula bertanya..
adakah aku bukan pencinta sejati??
sampai bilakah aku harus mengalah dan beralah???
dan samapi bilakah aku harus biarkan hati ku terus terluka dan merana????

walaupun aku di dekati..
namun aku tidak pernah biarkan aku di sentuhi begitu saja....
namun...

kau tidak pernah untuk menjaga rasa hatiku..
hingga kini aku merasa aku sememangnya tidak layak untuk berdampingan denganmu..
walupun sedetik cuma..

biarlah aku mencari kembali hatiku.....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...