Tuesday, October 6, 2009

aku hanya untukmu..


aku hanya untukmu...
walau apa pun yang berlaku..
jika kita di takdirkan bersatu...
kita pasti bersatu..

andai di takdirkan kita kan berpisah lagi..
maka ku biarkan kamu pergi....
bukan kerna ku tidak mencintai..
namun ku tahu.,..
pasti banyak hikmah di sebalik perkara2 ini...

andai kau tahu perasaanku detik ini..
pasti kau mula merasa pasti..
namun aku tidak mampu mengatakan di hadapan mu kini....

entahla..
kau kan terus di hati..
walaupun mungkin di takdirkan kita akn berpisah lagi..
dan aku kan menanti...
walaupun mungkin penantian itu akan membuatkan aku menangis lagi..
pergilah wahai kamu yang bertakhta di hatiku....
walaupun enam mahupun sepuluh tahun lagi..
andai aku untukmu..
percayalah...
kita pasti akan bertemu dan bersatu...

aku amat menyayangimu....
kerna kamu adalah kamu...
dan akan terus menjadi buah hati ku....

2 comments:

catitan buat juwita...