Wednesday, October 14, 2009

aku kembali seperti dulu....

salam..
aku kembali menjenguk laman mawar putih ku..
yang telah seminggu ku biarkan sepi tanpa sebarang coretan tentang kisahku...

sebenarnya terlalu banyak ingin ku katakan..
namun...
akan ku coretakan tika aku berada di rumah kelak...

dari 'jantung' ku rosak dan terpaksa di format...
sehingga aku membuat keputusan untuk sendiri..

semuanya ku lakukan dengan hati yang dalam erti kata aku sendiri tidak mengerti...

mungkin hanya aku yang mencintai dan terus ingin di cintai...
namun bukan aku untuk menanti sesuatu yang x pasti....

dan aku takut untuk sendiri di dalam fantasi yang gelap dan dingin serta sendiri....

maafkan aku.....

1 comment:

  1. apa tu poem ke? huhu terasa mcm rapping lak! yo2.. ko rilek jela!!

    ReplyDelete

catitan buat juwita...