Saturday, October 24, 2009

nadia itu masih keliru...

jadikan aku seperti wanita ini...

hari ini...
detik ini..
aku ingin ceritakan mengenai diri sahaja..
bertapa aku sedar..
aku semakin berubah...
mengapa aku tidak seperti dulu...
mengapa aku hanya menjadi yang lama hanya sementara?
sedangkan itu impian ku dari dulu...

aku kembali termenung lagi..
ku ingati kembali..
sejarah2 keinginanku untuk menjadi seperti yang ku dambakan itu...

namun..
kini aku semakin jauh..
dan aku terus menjauh..
tiada lagi nasihat dari seseorang yang mampu menegurku...
aku hanya mengikut langkah kakiku..
mengapa aku terlalu bebas laku..
sedangkan itu bukan aku...

mengapa aku semakin kejam pada diriku..
aku tidak tahu bagaimana untuk ku ubah segalanya..
adakah telah terlambat??

aku harap masih sempat untuk aku bertaubat..

YA ALLAH BANTULAH HAMBAMU YANG LEMAH DAN HINA INI.. MUga ku mampu telususri duniamu dengan iman yang kekal di dada.. amin...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...