Thursday, October 22, 2009

jawapan dan persoalan...

hari nie aku rindukan dia lagi...
sangat rindukan dia...
agaknyer terlalau rindu..
akhirnya dia hadir dalam mimpiku..
sehingga aku tidak ingin bangun untuk melihat dunia ku yang hakiki...
aku amat rindukan dia..
ingin sekali ku jumpa untuk menjernihkan keadaan..
namun aku takut ..
kerna aku tak sekuat seperti yang di sangka....

aku ingin berjumpa dengan dia sebelum aku pulang..
namun...
aku semacam tidak pasti...
adakah dia ingin menemuiku....
dan duduk di sampingku lagi???

maaf lah...
aku amat merindui dirimu lagi...
namun....
aku takut...
mengapa kamu seperti tidak merindui aku???

terima kasih hadir dalam mimpiku semalam...
hingga buat aku tidak mahu jaga dari dunia yang indah itu....
aku amat merindui kamu....


p/s: walaupun kita tidak seperti dulu..
namun aku tetap rindukan kamu...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...