Wednesday, October 21, 2009

rindu yang x mampu ku suarakan..


maaf kan cik tedd ya..rindu sama kamu...=)



hari nie aku semakin sunyi..
aku tidak tahu apa yang harus ku lakukan...
dia semakin menyepi..
dan aku semakin sunyi..
aku ingin menegur dia..
namun egoku telah menghalang segalanya dari berlaku...

aku ingin meneruskan perhubungan ini..
namun segalanya seperti telah berakhir..
ku ingin kau menjadi milikku...
dan ku kan setia menemani mu...
dan menjagamu hingga akhir hayatku...

namun segalanya umpama fantasi di alam mimpi..
aku mula percaya pada semua yang berada di kanan dan kiri..
bahawa kau bukan milikku...

adakah dia tidak merasai apa yang kau rasai???
adakah dia tidak merindui seperti aku merindui???
adakah dia tidak kecewa seperti aku kecewa??
adakah dia bahagia tika aku berduka????

aku tidak tahu..
dan aku hilang dalam dunia yang ku ciptakan untuk diriku dan dia....

cuma sekali ku ingin katakan...
adakah kamu begitu bencikan aku???

1 comment:

  1. LOL aku nak kutuk ko tau! tapi aku paham sbnr yer adesh

    ReplyDelete

catitan buat juwita...