Thursday, October 1, 2009

sakitkan hati aku sampai aku hilang dari depan mata kau!!!!!!!!!!!!

entahla..
hari nie..
aku nak cerita tentag kawan aku..
entahla..
sejak akhir2 ni aku x suker org ungkit tentang sejarah silam aku...
kenapa nak ungkit tentang perkara yang dah berlalu???
aku adalah aku..
apa yang sekarang ni adalah diri aku..
perlu ker kau nak ungkit tentang aku yang dulu..
yupp memang aku pernah benci pada lelaki...
tapi aku benci bersebab...
sebab lelaki kat dunia ni kecuali abah aku
korang semua tau hancurkan perasaan perempuan jer!!!!!!!!!!
korang bagi harapan..
korang hancurkan..
sebaba tu aku benci korang!!!!!!!!!!!!!!!
tapi bila aku kenal ko...
aku ok jer...
dan masa aku benci lelaki x guna aku bukan nyer minat pada kaum aku..
so ko pehal????
so kenapa kau masih lagi nak ungkit perkara tue??
yupp memang aku mengaku..
aku kasar dan kadg2 dengan korang aku x lembut..
tapi itu lah aku..
but,..
perlu ker kau ungkit perkara yang dah berlalu??
aku pun ader juga hak nak berubah..
kau nak aku jadi cam dulu??
masa mula2 ko kenal aku..
kasar n benci dengan lelaki???
kalw nak boleh jer silakan..
memang.....
aku sedang belajar untuk mencintai seseorang yang aku anggap agak serius walaupun aku sedang abaikan perasaan ni....
tapi..
kau x berhak la..
nak cakap aku macam.................??
giler ker???
huh..
aku x paham....
dan aku memang x paham..
kasar sangat ker aku nie???

aku x sangka...
sampai hati kau ungkit perkara lama...
n buat aku macam ni..
sedangkan aku dah anggap kau macam pengubat jiwa aku..
kau budak lelaki ke dua yang aku rapat selepas punak...
tapi kau buat aku macam nie????
aku x paham la..
dan aku benci kau ungkit perkara2 lepas..
sebb bagi kau..
aku la yang paling jahat kan..
so silakan sakitkan hati aku sampai aku mati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. ko yg patut lepak!
    rilek lah beb! bapak stress ko nie heheh...

    apa2 pown aku setuju lah lelaki banyak jht! cari yg betol dan berdoa jela..

    ReplyDelete

catitan buat juwita...