Wednesday, September 30, 2009

aku dan hidupku...

mungkin hari nie adalah hari yang terbaik...
menghindar segala tekanan di jiwa..
memberi mood yang sempurna....
kepada jiwa yang terus berfikir untuk matang...

mengapa lelaki sukar untuk matang????
entahla..
memilih??
dipilih??
atau..
terpilih??
aku selalu keliru..
sukarnya hidup ini..
andai tiada iman di jiwa..
sekarang aku tidak mampu lagi nak meramal orang lagi..
aku dah x mampu lagi..
adakalanya ramalan itu betul..
adakalanya ia memakan diri..
andai aku mampu meramalkan lagi..
aku ingin ramalkan...

adakah aku akan bahagia bersama dia..
atau tenang berseorangan untuk buat ketika???


indahkan andai apa yang kita ramalkan..
apa yang kita impikan...
kita dapat miliki dan hayati..
tapi manusia termasuk aku....
x pernah nak hargai bila kebahagian di hadapan mata...
itulah aku ....
dan juga..
manusia.....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...