Saturday, November 7, 2009

aku dan tanggungjawab...

salam....
skang tepat jam 3.15 pagi...
aku baru balik dari antar budak sakit kat hospital..
skang abru aku tau bertapa beratnyer tugas seorang MT..
kalw dulu aku selalu kata diaorg x buat kejer..
skang aku dah rasa da...
yer la...
cuber bayangkan....
dah la hp tertinggal kat dalam keter n dah di bawak balik ke rumah oleh jantung hatiku....
kemudian emergency case mereka telefon mak aku angkt...
yang paling malu mereka dtg kejut aku..
huhuhu....
giler malu...
inilah tugas pertama aku...
takut gak nak hadapi masa mula2..
tapi semuanya ok....

jap g..
dalam kul 5 or 6 puan call aku..
nak amik mereka...
x per lah....
berbakti untuk kolej..
.nama pun tanggungjawab....
huhuhu...

SELAMAT BERTUGAS NADIA.....


p/s: harap aku dapat atasi masalah hati aku plak...
hihihihi =)

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...