Thursday, November 5, 2009

entahla....

entahla..
perlu ker aku percaya..
atau mereka semua sama..
aku pun tak tahu..
n kadang tak nak amik tahu...

tapi ader masa aku nak tahu..
tapi tak tau macam maner....

kadang aku perlukan orang..
tapi orang tu perlukan aku ker???

kadang2 aku x perlukan saper2 tapi...
ader orang perlukan aku.....

aku x nak ader masalah..
sebb aku penat nak atasi..
aku tak tau cam ner nak hadapi..

ader masa aku nak tulis pun takut..
takut salah lagi...
aku nak jadi diri aku yang dulu...

sumer tak knl aku...
biar la..
aku suka...
bila ramai knl...
nanti lagi teruk...

rindu kat ma...
abah...
along...
acik..
ami...
n ...
arin...

angah rindu korang....

rindu kat cikgu normah...
cikgu saya kalah lagi....

rindu kat nisa...
nisa aku rindu ko....
ko marah aku lagi ker???

aku rindu sumer orang arini....

pnut....
yana....
aku sayang korang..
korang la yang selalu teman aku..
dgr aku nangis...
pujuk aku....
ajak aku g makan....
jaga aku sakit..
bawak g clinic...
aku sayang anda....

kalw la esok aku x der...
rasa2 nya ader orang sedih tak???

hari ni aku rasa aku betul2 sorang...
aku happy...
sebb pnut n yana n nadzrul teman kan aku...
mungkin demam maka aku rasa lonely kot....
tapi tadi aku happy....
tapi jiwa aku...
hati aku...
kosong....

aku kena setiap kali aku final.....
x perla..
biar aku nangis...
agar aku matang....

aku tak tau....
aku nak percaya pada siapa....
selain nama yang aku sebut....
aku tak tau dia orang(orang yang aku x sebut)anggap aku aper....

aku suka bebanakan orang,...
n aku pun redha bila orang kata aku.................

mak abah aku pun x maki aku cam tu....
mereka jaga hati aku....

tapi...
skang..
aku kosong....
aku dah give up....
aku betul2 hilang....
aku nak dunia aku balik..
pulangkan....
please...

jangan amik hidup aku.....
tolonglah.....
jangan maki aku.....
tolonglah....
tolong jangan buat aku cam samapah....
tolonglah....
=(
=?
=0
=I
=#
=$
=&

aku merayu.....

1 comment:

catitan buat juwita...