Monday, November 30, 2009

salam...


dah lamer aku tidak menulis..
malam ini senyuman di bibirku...
aku bahagis di atas segala yang berlaku...
aku tenang bersama segala yang membelengu...

malam...
aku suka akan dirimu..
kerna kau akan membuatkan aku menanti puteraku...
siang...
hanya akan banyak mengecewakan aku..
dek teringat waktu2 yang berlalu....

maka..
ku simpulkan...
ku biarkan semuanya berlalu,
agar aku tahu bahawa aku akan sempurna ...
atau aku akan sengsara....

terima kasih....
YA ALLAH...
aku masih mampu tersenyum suka...
walaupun aku pernah merasa aku hilang cahaya....
kini akan hadirnya 'adam' yang sebenarnya....
agar aku tidak lagi tersasar jauh dari landasanmu..
itulah impianku...
amin...


siang dan malam akan bertukar ganti dalam hidupku...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...