Sunday, December 27, 2009

aku dan juga mimpi...

aku dan juga mimpi..

semalam aku ingin kan semuanya milikku..

hari ini aku lepaskan segalanya untuk anda semua..
aku hanya ingin merasai apakah hebatnya cinta??
apakah hebat nya sayang?
dan apakah dasyatnya rindu???

entahla..
aku memang terluka..
dan dilukai...

maaf..
hatiku...
masih lagi pada yang dulu..

siapakah yang mampu melupakan insan yang pernah di sayangi..
walaupun telah berkali2 dihina mahupun di maki..
ataupun di malukan di hadapan teman2 sendiri...

namun itulah kasih sayang..
tapi..
kasih sayang ku tidak hebat,
dan juga tidak setanding dengan kasih sayang kekasih nya...

dia sudah berpunya..
namun aku...
masih lagi sendiri..
menjadikan buku unggu peneman di kala sunyi..
dan dia....

emmm....
bila aku mula tersenyum pasti ada yang buruk untukku..
dan bila aku menangis tersedu..
pasti dikatakan aku ni pemusnah jiwa kaummu..

maka..
apa yang harus ku lakukan..
aku juga ingin di cintai dan mencintai..
salahkah aku pergi kepada yang sudi??
salahkah aku mencari kembali rahsia hati?
dan kejamkah aku menyusun mimpi2 keji ku sendiri???

yupp...
salahku..
kerna aku ingin dimiliki oleh yang lain...
namun sedangkan dia juga turut dimiliki yang lain....

dan kini aku sendiri bertemankan sepi..
namun dia.....
berdua mengecapi bahagia bersama insan yang dia sayangi..
kan ku doakan dia bahagia untuk setiap hari2 hidupnya..
amin...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...