Tuesday, December 1, 2009

aku dan perasaan...

aku kan manusia biasa.....

sakit hati...

benci...
menyampah....
hahaha..
sumer ader...

entahla...
ada masanya kita kena ajar diri kita....
menjadi realistic(padin kata)
hahahahah....

emmm..menyakiti hati sendiri supaya dapat melupakan sesiapa yang pernah berada di hati...
sebenarnya hati aku belum pulih seperti sediakala....
dan bila aku membaca sesuatu yang lama...
ia akn berdarah kembali...
seperti luka2 semalam.....

MAAF.....
AKU MASIH LAGI BERDARAH...
SEPERTI DULU...


cacian dan makian itu ...
hingga hari ini ia masih berada di hatiku....
dan masih belum mampu di buang begitu saja....

ia bukan benci..
tapi kesan makian dan ia seperi duri yang x mampu di tarik oleh
mereka yang hanya memaki tanpa
rasa menyesal di hati...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...