Monday, August 9, 2010

kenapa....

dia selalu pertikaikan saya...
dia kata saya selalu balik..
dia kata saya manja...
dia kata saya x independent...
dia kata saya budak2..
dia kata saya x tau nak hidup sendiri..
dia kata saya suka susahkan family..

dia sellau pertikaikan saya..
tapi..
saya malas nak pertikan dia..

saya juga bole cakp macam2..
tapi saya x nak...

saya kecil hati...
saya terasa tapi saya diam..
saya dah x layak untuk bersuara..
saya hanya di pergunakan....

saya rasa down....

sekarang saya bole juga pertikaikan anda....
tapi saya x sampai hati...
even my parents datang ambil..
tapi saya nyer umah dekat...
even saya balik every week saya naik moto saya...
minyak guna duit saya...
moto itu abah saya bayar...
maka saya rasa tiada masalah..
saya yang bawak moto saya..
maka anda tidak bole pertikaikan..
kenapa nak pertikikan orang....

saya masih ada perasaan..
cuba kita jaga perasaan orang yang x dekat dgn kita....

ni kita asik buat pertikaian..
hingga lupa.....

kawan anda ni sensitif orang nya.....

cuma jagan terlalu banyak mempertikaikan...
sekali saya buat pertikaian...
anda akan gagal menjawab.....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...