Monday, August 9, 2010

YA ALLAH...

Ya ALLAH...

aku terlalu hina..
tidak layak untuk aku meminta...
di saat segalanya kau berikan kepada ku...

ya allah..
tidak pnh kau tarik nikmatmu dariku..
malahan kau tambah dari hari ke hari...

cuma aku terlalu lemah..
aku dambakan cinta dunia..
aku lupa akn CINTAMU..
aku rindukan kasih manusia...
aku terlupa KASIHMU....

hinanya aku..
alpanya aku...

andai kau tarik nikmat mu..
adakah aku akan masih begini???
YA ALLAH...
kasih dan sayangnya engkau pada hambamu yang hina ini....

aku terlalu hina....
bagimanakah harus aku meminta.....

YA ALLAH...
ampunialh dosa2 ku..
terlalu banyak..
seperti buih di lautan..
x terhitung banyaknya...
apakah tidak tertulis silap ku YA RAHMAN....

YA ALLAH...
AKU SYUKURI..
SEMALAM..
HARI INI..
ESOK DAN AKAN DATANG.....
UJIAN DAN RINTANGAN ITU..
kasih sayang mu YA ALLAH....

muga ramadhan ini buatku.....

amin....

ma....
angah rindukan ma....
rindu sanagt...

abah
angah rindu abah....

x tau sanggup atau tidak berpuasa seorang di sini...

ya ALLAH.....
aku amat merindui mereka....
adik2 ku...

along,acik,ami,arin....

mereka penguatku...
jgn rampas mereka YA ALLAH...


muga RAMADHAN INI yang terbaik buat ku untuk menjadi hamba kepadamu...

AMIN....

AKU AMAT MERINDUI MU YA ALLAH...DAN RASUL MU....

MA,ABAH,ALONG,ACIK,AMI N ARIN....

KAMU ADALAH URAT SARAFKU....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...