Friday, January 14, 2011

maya

kau tidak wujud
kau hanya khayalan
aku sudah perit berjalan
penat bersama mentari perit beriring
bulan juga sudah benci dengar aku bicara
kau hanya maya
bagaimana kau boleh di sisi aku
bukan aku kata kau mati
tapi kau hanya sementara
kau hanay tempat untuk aku melepaskan resah
dan aku hanya maya
kau tahu
aku sudah sayang kau
tapi..
kau bukan untuk aku dakap
di saat aku perlu dakap kau sudah betul2 hilang
aku takut
aku sudah terperososk malu
aku mahu kau tahu
kau memang maya
tapi mengapa hadir juga
dulu kau tidak mahu
sekarang kau tulus pula
kau ingat aku sudah terlalu gila
sayang aku sepenuh hati
aku bukan hidup untuk mati
aku buakn hidup untuk terus di sisi kau
aku ada matlamat
bukan hanay berjuang di sisi kau
bukan berkira
tapi kau maya yang hanay wujud dalam hati
sekejap dan tidak lama...

p/s: aku juga maya

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...