Sunday, March 20, 2011

ok cakap tentang anugerah


ok..
aku nak cakap tentag ANUGERAH...

serius aku rindu kau
tapi kenapalah aku x bole cakap lagi dengan kau..

kan aku selalu cakap aku rindu kau
tapi bila aku rindu sgt mesti aku x cakap macm tu
aku diam jer


ok..
kau dah ada girls lain..

x per
x kisah..
dalam hati...
mcm tsunami kat jepun...
but...
aku bole cool lagi sambil makn2 roller coaster jack n jill

ok2..
so..
aku pesan kat diri aku...
kalau kau dah ada girls mungkin aku patut cari jejaka gak kan...

tapi...
aku asik pk kau..
mcm maner nak cari jejaka baru...
kenapalah hidu p ni x mudah macam mkn nasi ayam...
kan sedap dan kenyang...
hahahahha

ok..
anugerah...

eh perasaan tu anugerah kot
sebb aku dah lamer xrindu kat kau macam arini
patut la kau x rindu aku..
dah ada yang rindu kau....

p/s: maaf arini rindu kau..sebb aku dah x bz nak ingt benda lain.. :P


No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...