Friday, March 11, 2011

silap bukan aku

silap
bukan aku
kau tahu
kau sudah terlalu hina di mata aku
sangat keji
kau mengaku
kau sudah tinggalakan dia
hakikat kau masih dengannya
kau tahu
kalau kau sudah berani menipu
tidak musthail kau akan terus menipu
kau tahu
kalau kau sudah tidak bole setia
kau pasti akan curang satu hari nanti

aku akui
kau memang BAIK
tapi kau bukan yang terbaik untuk aku
kau telah mengajar aku sesuatu
walaupun kau lebih tua dari aku
aku masih matang
kau tahu

kau hanya membuatkan persepsi aku berubah
lebih teruk
dan tersangat teruk buat kau

aku hanya satu ingin kata

SUNGGUH KASIHAN WANITA YANG KAU GUNAKAN UNTUK MEMBAHAGIAKAN DIRI KAU

***aku tidak kecewa sebb aku tidak pernah mencintai kau
mungkin aku rasa lebih baik tidak bercinta
kau tahu persepsi aku berubah 100% dan aku telah tersilap mempermainkan aku


MOGA KAU BAHAGIA BERSAMA DIA!!!!

P/S:kau jgn la curang lagi,malu dowh.aku respect kau,tapi skang kau dah x bermaruah di mata aku!!!!

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...