Sunday, July 1, 2012

tidak apa




tidak apa
sesiapa pun tidak bersalah
mungkin aku yang perlu meminta maaf
kerana ini soal hati
mana bole di paksa
mana bole di pinta

tidak apa
kita jadi kawan semula
sebelum ini juga kawan bukan
mungkin manja aku buat kau terkejut
mungkin mengada aku buat kau terkesima
mungkin cara aku buat kau keliru
tapi itu memang aku

aku memang suka di manja
dimana saja
aku memang suka
mengusik ke mana saja

itu feel aku
memang susah nak ubah

tidak mengapa

berhenti mohon maaf

kita jadi teman tapi mesra

aku selesa

kau buat aku macam ada kembar

kau buat aku macam ada abang

kau buat aku gembira
ketawa
gila
dan
miang

aku selalu doa kau akan lebih bahagia

p/s: arjuna puteri terlalu asik memohon maaf..kalau kau dekat aku seperti mahu dakap kau dan cakap...berhentilah mohon maaf

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...