Friday, June 29, 2012

lepaskan ARJUNA PUTERI


sudah
aku sudah melepaskan

semalam aku berjumpa seseorang
aku gelarkan arjuna puteri
dia seorang yang terlalu baik
jujurnya
kalau aku puteri
aku akan jatuh hati
ia bukan kepada suka
tapi seseorang yang memahami
pandai mengambil hati
dan sempurna

dia seorang calon yang berwibawa
andai arjuna hati itu tempat aku mahu bercinta
tapi
arjuna puteri ini
tempat aku mahu bersandar
menjadi yang halal
untuk di lakukan segala
dia arjuna puteri yang istimewa

sekarang aku bukan mahu cerita tentang hati yang aku telah jatuh
aku mahu kata
aku melepaskan dia
pada yang layak sahaja
sungguh
aku bukan untuk dia
terlalu byk jauh bezanya
cuma dia memang terlalu baik untuk terluka

atau mungkin dia tidak layak untuk kecewa

jujurnya aku juwita ini bukan untuknya

kalau di kira dengan jemari

kebaikkan aku terlalu sedikit untuk di hitung

semuga sejahtera arjuna puteri

memang ada getaran di hati

cuma juwita fahami

yang KITA itu tidak ada
dan tidak akan wujud

yang akan kenal nanti arjuna puteri dan juwita sahaja

juwita doakan muga sejahtera sentiasa...


p/s: ini bukan cinta ini rasa yang paling dalam untuk di teroka,kalau di beri peluang dia bukan tempat untuk bercinta,tapi dia tempat untuk AKU TERIMA NIKAHNYA...

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...