Wednesday, May 6, 2015

parah

hati sedang parah
makin di jahit
makin berdarah
apa masih tiada
sebarang ubatan
atau sekali penawar
biar kebah
jangan terlalu rapuh berderai

hati
sedang makin parah
makin di tongkat
makin berdenkot
makin di sandar
makin terjatuh
sudah
sandaran telah patah
mahu berlunjur
tidak terunjur

semua sudah pergi
sudah bebas dari hati

sang separuh : terima kasih hampir 2 tahun aku menunggu...akhirnya perjalanan harus di teruskan di mana kita akan memilih jalan yang berlainan...yang di mana kita tak akan bertemu di penghujungnya...aku pernah sayang,rindu akan kau...tapi itu dulu

matahari @ mentari : sudah..aku penat...di sedut tiap lembap2 tubuh ...sehingga aku sudah tidak mampu tersenyum...untuk kesekian kalinya....sudahlah..jangan memilih aku lagi...dan jangan mencari atau melihat aku lagi..aku sudah letih..air mata sudah tidak ammpu mengalir lagi. aku sudah penat mahu memahami akan engkau sahaja

bintang kecil : terima kasih...tidak terlambat kau memberitahu yang kau sudah berpasang sama bintang lain...tahniah..tidak terlambat..dan layanan kau amat baik..tidak pernah memaksa untuk setiap langkah2 ku...

aku? usah risau...aku sudah terbiasa..untuk langkah, Tuhan Maha Kaya.... Tuhan Maha Mendengar..Sujud kepadanya tidak pernah habis...

selamat Berjuang Hujan_Merah...

PERJALANAN BARU SEDANG BERMULA....






No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...