Saturday, August 15, 2009

doaku setiasa bersamamu.....

hari ini awal pagi menjelma dengan tenang sekali...
setenang tidurku.....
mungkin aku hanya aku yang di gangu mimpi2 yang tidak perlu dalam hidpku...
hari ini dia akan pulang.....
aku akan menanti kepulangan itu...
muga dia selamat sampai di sini untuk meneruskan kehidupan yang dulu....
aku juga harus memberi dia peluang untuk melakukan pelbagai perkara....
muga aku kan tabah hadapi semua itu...

mengapa manusia merindu?
andai hati masih tidak mampu mengenali dahulu..
mengapa harus ada yang terluka di saat bahagia kunjung tiba?
mengapa ada yang kecundang dalam mencari erti cinta...
kenyataan cinta itu sememangnya tidak indah..
namun adakah indah jika hanya bahagia sahaja?
entahlah...
insan ini mula keliru...
maka biarkan insan ini pergi mencari jawapan sementara waktu...
maafkan aku kerna pergi tanpa sempat berbicara denganmu...
insan ini pergi kerna waktu yang memaksanya begitu.....

No comments:

Post a Comment

catitan buat juwita...